Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Διαμαρτυρίες

Αγαπητή εφημερίδα
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο χωριό μου το Φοινίκη. Το σπίτι μου είναι σε μέρος δύσκολο και δεν έχει δρόμο. Πολλές φορές παρακάλεσα τους τοπικούς άρχοντες να μου φτιάξουν ένα έστω μονοπάτι, αλλά τίποτε. Μολονότι στο σπίτι είχα ανθρώπους με ειδικές ανάγκες. Πρόσφατα πήγα στο Νομάρχη ο οποίος ενημερώθηκε από τον πρόεδρο του χωριού ότι ...δεν μένω στο Φοινίκη. Διαμαρτύρομαι και ρωτάω : τόσοι δρόμοι που έγιναν τελευταία με πλακόστρωτα πανάκριβα εξυπηρετούν κόσμο που μένει στο Φοινίκη; Τόσο πολύ τους φάνηκε βαρύ το μονοπάτι που ζητάω εγώ να πάω σπίτι μου; Ντροπή!
-Ιφιγένεια Πετσάλη-


"Χαμός γίνεται με τις βλάβες στο δίκτυο του ΟΤΕ κι από τότε που έκλεισαν το γραφείο Φιλιατών δεν μας προσέχει κανείς", καταγγέλλει ο Αχιλλέας Λώλος.

από εφημερίδα Τα Νέα των Φιλιατών